Tehokkuus ja lujuus olivat pääkohdat, joita Isuzu-kehittäjät käyttivät uuden D-MAX-mallin kehitystyön parissa. Tavoitteena oli luoda pienempi kulutus, vallankumouksellinen muotoilu, luokan johtava turvallisuus ja säilyttää samalla D-Max:n hyvät käytännölliset ratkaisut, kuten 3,5 tonnin vetokyky.
LUOKKANSA LUJIN
Erinomaisella suorituskyvyllä ja kestävyydellä , sekä uudella elektronisella takatasauspyörästönlukolla D-MAX vakuuttaa vaikeissakin maasto-olosuhteissa. Uusi jousitus minimoi korin heilahtelua, samalla säilyttäen kantavuuden ja parantaen ajomukavuutta. D-MAXin pohjapanssarit tarjoavat maksimaalisen suojan kiviltä, kolhuilta ja puun kannoilta. D-MAXin saat kuusivaihteisella manuaali- tai automaattivaihteistolla.Kahlaussyvyys on kasvanut 80 cm:iin. Ahtaissa paikoissa on helppo ajaa esteiden ohi, sillä kääntöympyrän halkaisija on vain 12,5 metriä.